Tuesday, February 25, 2014

Chip Skylarks guitar

Jeg er gået i gang med et nyt projekt! Eller... jeg add'er noget til et færdiggjort cosplay. Chip Skylarks guitar! Jeg har ønsket at lave den i lag, lang tid, og i dag fik jeg endelig materialerne til det! Woop woop!

Hans guitar ser sådan her ud (dårlig kvalitet, I know, men det er det eneste billede, man kan finde på Google):

Så... her er, hvad skal bruge til basisfiguren (strengene 'n shit finder jeg ud af senere):

Først lavede jeg figuren af guitaren ud fra min egen guitar:

Så klippede jeg formen ud og lavede en ny én i samme form:

Så skar jeg en masse flamingoblokke ud:

... Og tapede dem sammen:

Jeg tapede flamingoblokkene på papformene:

Og, ja, sådan ser den ud nu! Jeg ved godt, der er lang vej igen, men det tog super lang tid, og jeg er helt flad nu, så ja. Jeg fortsætter nok i morgen, though. Så skal siderne på. Så laver jeg bogstaverne (C, H, I og P), også skal jeg skaffe noget spraymaling, inden jeg kan komme videre.
Ønsk mig held og lykke ;D

Until next time, peeps!!!

No comments:

Post a Comment