Wednesday, May 14, 2014

Kouha Ren - videre i teksten, tak!

Herrow!

Jeg har arbejdet en del på Kouha Ren cosplayet, men det er gået super langsomt fremad, fordi jeg har skulle fokusere på eksamensdispositioner, og fordi jeg har været nødt til at sy alle gulddetaljerne på i hånden, fordi tråden er fuldstændig smadret (min hund syntes, hun skulle bruge det som tyggeben. Suk...).
Men! Jeg er nu officielt færdig med hans frakke-trøje-ting-dims.

 Jeg klippede først tre ovaler i åbningen i midten og syede derefter guldkant på den (ooog på kraven).
 
Så syede jeg åbningerne på. Jeg har lavet det sådan, at det kun er den øverste, der kan åbnes, for... ja, jeg følte ikke, de andre behøvede.
 
Dernæst syede jeg de der sære "vinger" på, han har. Urgh, det tog lang tid... (i hånden, remember?)
 

Og her er det færdige resultat!
Jeg ved godt, den ikke er super flot, men det er desværre det bedste, jeg kan gøre med mine sy-skills. Jeg er stolt over at have lavet den uden hjælp uanset hvad C:
 
 
Next up: benvarmerne! Eller hvad fanden det nu er...
Jeg har ærligt talt ingen idé om, hvordan jeg skal bære mig ad med dem, men jeg prøve mig bare frem og håber det bliver okay. Professionel type lige her - I know.
Og så håber jeg bare, jeg kan få det færdigt til Genki. Det er ikke noget, jeg SKAL, men det kunne være fedt!
 
Næste cosplay bliver Clear fra Dramatical Murder. Jeg er blevet helt pjattet med det spil, og jeg har et par venner, der gerne vil cosplaye derfra med mig. Cosplayet er sådan set ikke særlig svært, men det er alligevel et problem; højden. Clear er 1.80 m. høj! Han er jo gigantisk! Jeg kan umuligt blive 1.80, men jeg kan måske blive 1.70 med plateau og skoindlæg, og så kan jeg ikke gøre så meget andet. Meeeh, jeg hader min højde! *__*
 
Bortset fra det begynder mine eksamener nu, så jeg får nok ikke lavet super meget på cosplayet, men nu må vi se. Jeg skal i hvert fald nok få lavet en masse i sommerferien!
 
Until next time, peeps! ^o^

No comments:

Post a Comment