Monday, June 23, 2014

Jeg har været lidt doven men...

I did stuff. Yir...

Først Kong Bob - ham er jeg stort set færdig med. Jeg fiksede trøjen samt kappen sammen, så det eneste, jeg mangler, er hans hockeystav, som jo egentlig ikke er et 'must' men bare en fed detalje at have med. Jeg må se, om jeg kan finde en billig én.

Her er det færdige resultat. Jeg er simpelthen så lækker, mmmh...

Jeg, ahem... har ikke arbejdet så meget på Ren. Jeg er en doven lort lige for tiden, selvom jeg ikke laver noget overhovedet.
Men jeg fik mig taget sammen til at begynde på hans sværd i dag. Jeg har lavet basen. I morgen går jeg amok med papmache. Det kommer til at tage LANG tid at dække hele sværdet, da det er... ja, gigantisk.




Det er tungt at bære på, men jeg klarer det. Så kan jeg også få lidt muskler i armene, haha :'D

Ooooog det var det! 
Until next time, peeps!!! o(^3^)o

No comments:

Post a Comment