Thursday, July 30, 2015

Genki om 3... 2... 1...

Yaaaas, genki er i morgen, og jeg er heeeelt klar! Jeg har lige spraymalet Ryuus hårbøjle hvid, så nu ligger den bare og tørrer. Og så har jeg lige fået syet et par ører til Parappa. Det var egentlig ikke meningen, jeg skulle cosplaye ham til genki, men jeg havde ikke noget søndagscoplay, og så tænkte jeg, at... hva' faen'. jeg har alligevel tingene til Parappa, så det kan jeg hurtit få ordnet. Og bum, nu er det done! Jeg tror, jeg har brugt cirka... 3 timer på det. Super hurtigt cosplay (+ det er vildt sjovt og old-school).
Mine cosplaypalner til genki ser altså således ud:

Og Ryuu er selvfølgelig helt færdig. Fik skoene og wiggen hjem, og de er begge helt sindssygt hæslige... på den gode måde y'know?

Og som sagt har jeg lige lavet tingene til Parappa. Fjernede ærmerne fra en t-shirt, lavede et frømærke og satte det på min hue og lavede et par ører - bum! Done!



Jeg havde egentlig heller ikke regnet med at skulle være Mojo Jojo fredag, men en af mine veninder fortalte mig, hun skulle være hende den irriterende prinsesse + der kommer en gruppe powerpuff piger, så jeg blev simpelthen nødt til det. Elsker at cosplaye i grupper! Selvom, du ved... jeg ikke rigtig kender dem, ahahaha :'))

Nå, men jeg er pt. ved at skrive en pakkeliste. Den er virkelig lang indtil videre. Håber jeg får plads! På den anden side skulle jeg have et 2 meter langt sværd med sidste gang, så... mon ikke det går denne her gang!

Ahhhh, genki! Glæder mig til at se alle mine venner og få en masse nye :D

Until next time, peeps! :))

No comments:

Post a Comment