Monday, February 29, 2016

Charizard

Okay, så j-popcon er lige om hjørnet, og jeg er begyndt på 'Charizard' kostumet. Det bliver et rimelig hurtigt sidecosplay - intet stort eller besværligt.
Indtil videre er vingerne, basen til halen, t-shirten og hornene færdige.


Vingerne:







Halen:

(Putter ståltråd indeni, så spidsen kan stritte opad af sig selv + jeg mangler at få flammen på for enden)

Hornene:
(Lavet af en hårbøjle, sølvpapir, malertape og orange stof, fordi jeg er for nærig til at købe dyre materialer <3)

T-shirt:
(Lavet af en gammel t-shirt, der var grøn de steder, hvor den nu er orange. Høhø~)


Okay, så jeg tror, jeg har et par orange shorts liggende et sted, som jeg kan bruge. Ellers laver jeg et par. Og så skal jeg finde på, hvad jeg gør med skoene. Orange sneakers? Bootcovers med kløer på? I dunno. Ah, og så skal jeg lave nogle handsker af en art. Jeg aner heller ikke, hvordan de skal se ud tbh, haha. Jeg sutter virkelig til at designe tøj, øv </3

Until next time, honeybuns~ <3

No comments:

Post a Comment