Sunday, September 4, 2016

Fuck da mig

Okay, okay, så... for det første har jeg ikke opdateret bloggen her overhovedet. Selvom jeg har været til cons. Og lavet cosplayrelaterede ting. Jeg er en bøv. Suk.
Men! Det er ikke derfor, jeg hader mig selv lige nu! Det er, fordi der snart er Comic Con, og som den kæmpe idiot, jeg er, har jeg først fundet på et cosplay her en måned inden connen. Urgggh...

Leo Lækkermås Kliesen <3 <3 <3

Så meget læder. Og jeg har ikke rigtigt arbejdet med læder før. Jeg er så dum.
Men nu prøver jeg, og så må jeg bare se på det som en udfordring.

Jeg er stort set færdig med toppen:

Og handskerne. De var ved at slå mig ihjel; latterligt meget syning i hånden, og så var alt forkert, så lortet skulle sprættes op 20 gange... men færdige er de, og jeg er meget tilfredse med dem!

Så det var det. Jeg er godt i gang med læderjakken, halstørklædet, og halskæden.

Parykken er også bestilt. Lige nu sidder jeg bare fast, fordi jeg ikke har mit trælim til at forsegle halskæden med + jeg er løbet tør for rød læder. Avs. 
Arhhh, men jeg har bare super travlt, hvis jeg skal nå at blive færdig. Sådan, virkelig. Det er et alt for kompliceret projekt til en som mig. Men! Jeg prøver! Jeg vil blive færdig!

Until next time, cupcakes!



No comments:

Post a Comment