Friday, March 8, 2013

Naruto photoshoot

Ja, så var jeg ude og lave photoshoot i mit nye cosplay sammen med min veninde. Det var rigtig sjovt!
Et par af billederne var rimelig gode, og jeg havde lige redigeret dem, indtil jeg opdagede... at jeg havde glemt stregerne på hans kinder. FAIL!
Suk... det er så typisk mig! Bare jeg ikke glemmer dem til j-pop, det ville være et katastrofe, haha!

Oh, og så har jeg fundet ud af, at jeg vil finpudse mit Ash Ketchum cosplay. Det grønne mærke på kasketten skal rives af, og så skal jeg lave et nyt, for det er virkelig grimt. Og så ordner jeg hans ydre trøje - den er alt, alt for stor til mig. Og til sidst; der er huller i bukserne, men det tror jeg ærlig talt ikke, jeg kan ordne, for hullerne er virkelig store og bare... flænset fuldstændig op. Æv bæv. Jeg må se, om jeg kan finde nogle andre. Det er bare ærgerligt, for de er virkelig perfekte til Ash, og mine ben ser ikke alt for tykke ud i dem.

Until next time, peeps!

No comments:

Post a Comment