Tuesday, March 5, 2013

Narutos frakke - dag 1 og 2


Jeg har nu i 2 dage arbejdet på min frakke til Naruto gakuen. Jeg håber den bliver okay. Ellers er 375 kr. spildt på ingenting >__>
Anygays, jeg forsøger virkelig at gøre mig umage med den, og min lærer hjælper mig da også igennem den, men hun har stadig ikke helt forstået, at jeg er småperfektionistisk med mine cosplays, så jeg håber, hun siger til, hvis der er noget, hun ikke kan finde ud af i stedet for at hjælpe mig med at lave noget der er... ja, grimt.
Men, well, hun hjalp mig med at lave headband'et, hvilket jeg er rigtig glad for - det er supersmukt!

Her er et billede af det:

Men! Tilbage til frakken! Her kan I se, hvordan det er gået (:

Dag 1
Jeg havde købt 3 meter hvidt stof og 3 meter sort stof. Min lærer og jeg samarbejdede så for at lave et mønster til den besværlige frakke, og da vi blev færdige, lavede jeg den i noget billigt stof, så jeg kunne se, hvordan den kom til at sidde på mig. Det hele virkede fint. Men ak! det tog mig hele dagen at lave den dumme prøve.

Dag 2
I dag klippede jeg først stoffet ud. Her er et billede af mønsteret og stoffet


Så syede jeg al det hvide stof sammen til foret, så det endte med at se sådan her ud


Så det sorte - tadaa!

I morgen skal jeg sy det sammen og vende den om, så den får pæne kanter. Og så skal jeg finde ud af hvordan fanden, jeg får den krave op at stå o__o'

Det var vist det! Until Next time, peeps!



No comments:

Post a Comment