Thursday, May 16, 2013

Mojo Jojo's hjelm - dag 1

Nu er jeg endelig gået i gang med mit Mojo Jojo cosplay. Jeg er startet med den store, grimme hjelm, han har på!
Først ville jeg forme det af liggeunderlag, men der var ikke så meget tilbage, så jeg måtte jo finde en anden løsning. Min veninde, Ida, foreslog papmaché, og den var jeg med på.

Jeg formede først noget fiskenet som et rør

Så prøvede jeg at putte en ballon ind i den, men, well... den sprang. Så jeg viklede fiskenettet ind i gaffatape (gaffatape klarer aaaaalt!) og puttede så ballonen ind.

Tadaaaa! Og så var det til det kedelige - papmaché. Jeg fik kun lavet to lag. Så kan det tørre til i morgen, hvor jeg giver det to lag til.

Forhåbentligt bliver den okay *håbehåbehåbe* og så skal jeg være den mest awesome Mojo Jojo eveeer! Oh yes... keep dreaming, haha!

Until next time, peeps!

No comments:

Post a Comment