Monday, May 6, 2013

Den allerførste SVS

Jep, som overskriften siger var jeg til min første svs con nogensinde. Jeg kom hjem her i går, og jeg må sige, at det er rigtig, det folk altid har fortalt mig om connen; den ER hyggeligere end de andre conner her i Danmark. Folk virker lidt mindre... stressede. Mere afslappede og rolige. Yesssssh...

Shika, Kashi og jeg blev kørt af Dan (en Kakashi-cosplayer. Super flink!) hele vejen fra Næstved til Herning. Vi hentede også Tesnim i Kolding på vejen.
Jeg var den eneste, der var i cosplay i starten (de andre klædte om til connen) - jeg var Naruto i gakuen version.
Lørdag var jeg Chip Skylark fra De Fantastiske Fehoveder. Der var overraskende mange, der rent faktisk kom hen til mig og roste mit cosplay og sagde, det var fedt. Jeg regnede ikke med at blive genkendt overhovedet. Jeg mødte også en af Bundsavls venner, Josh, der endte med at få skæg på ligesom mit og være min anti-Chip-Skylark. Det var ge-ni... wait for it... ALT!
Søndag var jeg rimelig død efter en lang con, så jeg tog ikke cosplay på som sådan - bare en blond wig, jeg satte op i en hestehale. En hurtig form for Len Kagamine i casual tøj, ahaha...

Anygays, dejlig con! Mødte nye mennesker, grinede en masse og gjorde det jeg elsker; cosplay!

Until next time, peeps!!

No comments:

Post a Comment