Friday, May 17, 2013

Mojo Jojo's hjelm - dag 2

Jeg kom i skole. Var spændt på at fortsætte med hjelmen. Poppede ballonen. Ooooog hjelmens top sank sammen... fuldstændigt. Ligesom en soufflé. Jeg blev så trist, fordi det bare så så latterligt ud, så jeg klippede hele toppen af, pustede en ny ballon op og startede forfra med papmache'en. Nu har den fået mindst 10 lag, og desuden får den hele tre dage til at tørre (lørdag, søndag, mandag), så forhåbentlig går det lige. Hvis ikke, så spørger jeg altså min ven, Sebastian, om han ikke kan lave den til mig, for jeg VIL være Mojo Jojo. Basta!
Så er der sådan set ikke mere. Well... jo, jeg overvejer at tage til cosplaywalk i morgen. Der kommer ret mange jeg kender, og vejret er skønt, så det kunne godt gå hen og blive hyggeligt.

Until next time, peeps!!

No comments:

Post a Comment